פייסבוק תקלה / סרטים לצפייה ישירה ולהורדה - משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51.

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. TGF.co.il - ×'ם ×'-NBA ×›×'ר מ×'ינים: "אף
TGF.co.il - ×'ם ×'-NBA ×›×'ר מ×'ינים: "אף from img.wcdn.co.il
כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . האפליקציות של חברת פייסבוק קרסו סביב השעה 18:40 | המנייה של פייסבוק צוללת | הערכות בארה״ב: תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. האפליקציות של חברת פייסבוק קרסו סביב השעה 18:40 | המנייה של פייסבוק צוללת | הערכות בארה״ב: אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": סמי from 3.bp.blogspot.com
סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. לא מדובר במתקפת סייבר | עובדי פייסבוק לא מצליחים . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. האפליקציות של חברת פייסבוק קרסו סביב השעה 18:40 | המנייה של פייסבוק צוללת | הערכות בארה״ב: גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. לא מדובר במתקפת סייבר | עובדי פייסבוק לא מצליחים . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. לא מדובר במתקפת סייבר | עובדי פייסבוק לא מצליחים . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×' from 3.bp.blogspot.com
ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . לא מדובר במתקפת סייבר | עובדי פייסבוק לא מצליחים . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51.

פייסבוק תקלה / סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×" - משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. לא מדובר במתקפת סייבר | עובדי פייסבוק לא מצליחים . גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .